+85561 777 090
Logo

Advertorial content

Levante Hybrid ជារថយន្ដប្រភេទ SUV ហៃប្រ៊ីតដំបូងរបស់ Maserati
Updated on: June 6, 2022, 5:00 p.m.
Published on: March 15, 2022, 2:53 a.m.

Levante Hybrid ជារថយន្ដប្រភេទ SUV ហៃប្រ៊ីតដំបូងរបស់ Maserati


លឿនជាងមុន កាន់តែមិនប៉ះពាល់បរិស្ថាន ពិសេសគ្មានពីរ ជំហានទីពីរនៅក្នុងអគ្គិសនីភាវូបនីយកម្មរថយន្ដរបស់ Trident Brand ។ Maserati Cambodia បានសម្ពោធរថយន្ត Maserati Levante GT Hybrid ថ្មី យ៉ាងជោគជ័យកាលពីសប្តាហ៍មុននៅអគារតាំងបង្ហាញរថយន្ត Maserati ។

បុគ្គលវិនិយោគអាជីវកម្មជាច្រើនរូបបានចូលរួមក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះហើយបានរួមចំណែកជាផ្នែកមួយនៃ ប្រវត្តិសាស្រ្តនៃការវិវត្តរបស់រថយន្តម៉ាក Maserati  ព្រមទាំងវត្តមានរបស់ ភ្ញៀវកិត្តិយស​ជាច្រើន​កុះករ​បានក៏បានចូលរួមជាសក្ខីភាពនៃគំនិតថ្មីដ៏មានឥទ្ធិពលនៃអនាគត នៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជានេះ។

  • បន្ទាប់ពីរថយន្ដ Ghibli Hybrid រថយន្ដ Levante Hybrid គឺជាដំណាក់កាលទីពីរនៃយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ Maserati សម្រាប់អគ្គិសនីភាវូបនីយកម្មរថយន្ដ ដែលជាការអភិវឌ្ឍ Trident Brand ឆ្ពោះទៅអនាគត
  • Levante Hybrid គឺ "លឿនជាងមុន កាន់តែមិនប៉ះពាល់បរិស្ថាន ពិសេសគ្មានពីរ​": លឿនជាងប្រភេទ ម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត ប៉ះពាល់បរិស្ថានតិចជាងប្រភេទម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត ឬសាំង និងមានលក្ខណៈពិសេស​គ្មានពីរផ្ទាល់របស់ខ្លួន។
  • វិធីសាស្ត្ររបស់ Brand ដែលជ្រើសរើសយកម៉ាស៊ីនហៃប្រ៊ីតគឺផ្តោតទៅលើទាំងសមត្ថភាពរបស់​រថយន្ដ និងការសំចៃប្រេង។
  • Levante Hybrid រួមបញ្ចូលនូវប្រភេទម៉ាស៊ីន 4 ស៊ីឡាំង ចំណុះចំហេះ 2 លីត្រ ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធ​ហៃប្រ៊ីតកម្លាំង 48 វ៉ុល ដែលស្តារថាមពលមកវិញក្នុងអំឡុងពេលបន្ថយល្បឿន និងចាប់ហ្វ្រាំង។
  • សំឡេងពិសេសគ្មានពីររបស់ Maserati គឺនៅដដែលគ្មានការផ្លាស់ប្ដូរ។
  • ទាំងផ្នែកខាងក្រៅ និងផ្នែកខាងក្នុងរថយន្ដគឺរំលេចទៅដោយពណ៌ខៀវ ដែលត្រូវបានជ្រើសរើស​ជាពណ៌តំណាងឲ្យម៉ូដែលហៃប្រ៊ីតរបស់ Brand។
  • ប្រព័ន្ធទស្សនា និងស្ដាប់ជំនាន់ចុងក្រោយបំផុត MIA (Maserati Intelligent Assistant) ដំណើរការ​លើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Android Automotive ផ្ដល់នូវមាតិកាឌីជីថល និង User Experience ប្រកបដោយ​នវានុវត្តភាព។
  • Levante Hybrid នឹងមានវត្តមានក្នុងទីផ្សារអឺរ៉ុបចាប់ពីខែមិថុនា ឆ្នាំ 2021 តទៅ។

ទីក្រុងម៉ូដេណា - Maserati បន្តបង្កើនអគ្គិសនីភាវូបនីយកម្មរថយន្ដ ដែលជាការអភិវឌ្ឍរបស់ខ្លួនឆ្ពោះ​ទៅអនាគត: ក្រុមហ៊ុនបានផលិតនូវរថយន្ដ Levante Hybrid ដែលជាប្រភេទរថយន្ដ SUV ហៃប្រ៊ីតដំបូង​របស់ Brand។  អនាគតកាលគឺជាបច្ចុប្បន្នកាល។

បន្ទាប់ពីមានការបើកសម្ពោធដាក់លក់រថយន្ដ Ghibli Hybrid ក្នុងទីផ្សារកាលពីឆ្នាំមុន រថយន្ដ Levante Hybrid គឺជាដំណាក់កាលទីពីរនៃយុទ្ធសាស្ត្រអគ្គិសនីភាវូបនីយកម្មរថយន្ដរបស់ Maserati ដែលក្នុងនោះ​នឹងមានអគ្គិសនីភាវូបនីយកម្មលើម៉ូដែលថ្មីទាំងអស់នៃរថយន្ដរបស់ខ្លួន ដែលជាការសំរេចចិត្តមួយ​ធ្វើ​ឡើង​ផ្អែក​ទៅលើការវិវត្តរបស់ទីផ្សារ និងការប្ដេជ្ញារបស់ Brand ក្នុងការនាំមុខគេក្នុងវិស័យនេះនៅគ្រប់ផ្នែក​ទាំងអស់នៃនវានុវត្តភាព។

Maserati គឺមានលក្ខណៈនវានុវត្តភាពពីធម្មជាតិ។  ជាមួយនឹង Levante ក្រុមហ៊ុនបន្តសម្រេចនូវទស្សន​វិស័យ​ដែលជាឫសគល់នៃការចូលទៅក្នុងពិភពអគ្គិសនីភាវូបនីយកម្មរបស់ខ្លួន: គោលបំណងកែលម្អ​សមត្ថភាពរថយន្ដដោយរក្សានូវគុណតម្លៃពិតរបស់ Brand តាមរយៈការបង្កើនសមត្ថភាព និងភាពប្រណិត​ទៅដល់កម្រិតមួយថ្មី។ ជាលទ្ធផល គឺបាននាំមកនូវរថយន្ដប្រភេទ SUV ហៃប្រ៊ីត ដែលរក្សានូវគ្រប់ចំណុច​ពិសេសទាំងអស់របស់ Maserati។

ការសម្រេចបាននូវរថយន្ដ Levante Hybrid ថ្មីនេះ បានបង្កើននូវប្រភេទរបស់ Maserati ដែលពេលនេះ គឺកាន់តែមានសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែង ប្រកបដោយនវានុវត្តភាពកាន់តែខ្ពស់ និងឆ្លើយតបទៅតាម​តម្រូវការ​ទីផ្សារកាន់តែល្អ។

ហេតុអ្វីហៃប្រ៊ីតបន្តិច?

Levante Hybrid រួមបញ្ចូលនូវប្រភេទម៉ាស៊ីន 4 ស៊ីឡាំង ចំណុះចំហេះ 2 លីត្រ ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធ​ហៃប្រ៊ីត​កម្លាំង 48 វ៉ុល ដែលស្តារថាមពលមកវិញក្នុងអំឡុងពេលបន្ថយល្បឿន និងចាប់ហ្វ្រាំង។ ដោយប្រកាន់​ខ្ជាប់នូវគុណតម្លៃស្នូល (DNA) របស់ខ្លួន Maserati បានជ្រើសរើសយកដំណោះស្រាយហៃប្រ៊ី​តដែលមាន​គោលបំណងជាចម្បងបំផុតគឺរក្សានូវសមត្ថភាពរថយន្ដឲ្យស្ថិតក្នុងកម្រិតខ្ពស់ដ៏ពិសេសមួយ ក្នុងខណៈ​ដែលអាចសន្សំសំចៃប្រេងបានផងដែរ។

លទ្ធផលដែលទទួលបានគឺល្អឥតខ្ចោះ: សមត្ថភាពរថយន្ដរឹតតែអស្ចារ្យ ជាមួយនឹងការសន្សំសំចៃប្រេង​កាន់​តែខ្ពស់។  សមត្ថភាពដ៏អស្ចារ្យនៃម៉ាស៊ីនសាំង V6 គឺនៅរក្សាបានដដែល ប៉ុន្តែសន្សំសំចៃប្រេងជាង​មុន ដែលបានធ្វើឲ្យ Levante Hybrid មានភាពសន្សំសំចៃជាងប្រភេទ Levante ដែលបំពាក់ដោយម៉ាស៊ីន​សាំង ឬម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត V6 ។

Levante Hybrid ផ្ដល់ជូនអ្នកបើកបរនូវរថយន្ដមួយដែលពួកគេមានអារម្មណ៍រីករាយក្នុងការបើកបរ ជាមួយ​នឹ​​ង​សំឡេងពិតៗរបស់ Maserati។ រថយន្ដអាចបត់ក្រឡឹងយ៉ាងរលូនដូចរថយន្ដម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត 6 ស៊ីឡាំង និងកម្លាំងបង្វិលជុំទាប។  ប្រព័ន្ធហៃប្រ៊ីតផ្ដល់នូវការសន្សំសំចៃដូចរថយន្តម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត ជាមួយនឹង​ថាមពលចេញ និងសំទុះ 350 hp ដូចម៉ាស៊ីនសាំង V6 ដែលទាំងអស់ត្រូវបានរួមបញ្ចូល ដោយមាន ការកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័ន CO2 គួរឲ្យកត់សម្គាល់ ក្នុងកម្រិត 18% ប្រៀបធៀបទៅនឹងម៉ាស៊ីនសាំង និង 3% ប្រៀបធៀបទៅនឹងម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត យោងតាមទិន្នន័យ WLTP ។

ប្រព័ន្ធហៃប្រ៊ីតកម្លាំង 48 វ៉ុលរបស់ Maserati មានបួនផ្នែក: BSG, អាគុយ, eBooster និងដុំបម្លែង DC/DC។  BSG (Belt Starter Generator) មានតួនាទីជាឌីណាម៉ូ ដែលទាញថាមពលមកវិញក្នុងអំឡុងពេលចាប់ហ្វ្រាំង និងបន្ថយល្បឿន ព្រមទាំងសាកអាគុយរបស់រថយន្ដ ដែលផ្ដល់ថាមពលដល់ eBooster របស់ម៉ាស៊ីន។ ហេតុផលក្នុងការដំឡើង eBooster នៅក្នុងរថយន្ដគឺដើម្បីជំនួយដល់ទែរបូធម្មតា ដែលធ្វើការទន្ទឹមនឹង វាក្នុងការរក្សាថាមពលចេញរបស់ម៉ាស៊ីនបានប្រកបដោយស្ថិរភាពក្នុងល្បឿនចលករទាប។

យុទ្ធសាស្ត្រ ប្រតិបត្តិការរបស់ប្រព័ន្ធហៃប្រ៊ីតធានាថា eBooster គឺមានដំណើរការជានិច្ចកាលតាមរយៈអាគុយ ឬ BSG នៅពេលណាដែលត្រូវការវា។ បន្សំរវាង BSG និង eBooster ក៏ផ្ដល់នូវកម្លាំងជំរុញបន្ថែមផងដែរ នៅពេល ដែលល្បឿនចលកររបស់ម៉ាស៊ីនបានឡើងដល់កម្រិតកំពូលនៅក្នុងម៉ូត Sport ដែលជាចំណុចដែលលោក អ្នកអាចរីករាយនឹងសមត្ថភាពរបស់រថយន្ដ ហើយនៅក្នុងម៉ូតធម្មតា វារក្សាតុល្យភាពរវាងការស៊ីប្រេង និង សមត្ថភាពបើកបរ។

ចំពោះ Levante Hybrid គ្រប់យ៉ាងត្រូវបានរៀបចំរចនាឡើងដើម្បីផ្ដល់នូវសមត្ថភាពបើកបរល្អបំផុត។ រថយន្ដប្រភេទហៃប្រ៊ីតមានទម្ងន់ស្រាលជាងប្រភេទរថយន្ដប្រភេទម៉ាស៊ីន 6 ស៊ីឡាំង ហើយជាពិសេស បំផុតនោះ វាមានរបាយទម្ងន់ល្អជាង ដោយសារម៉ាស៊ីនត្រូវបានបំពាក់នៅខាងមុខ ហើយអាគុយត្រូវ បានបំពាក់នៅខាងក្រោយ ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់សមត្ថភាពផ្ទុកបន្ទុក ព្រមទាំងរក្សាតុល្យភាពម៉ាស រថយន្ដបានល្អបំផុត។ គ្រប់យ៉ាងទាំងអស់ត្រូវរចនាឡើងដើម្បីធ្វើឲ្យ Levante Hybrid មានភាពកាន់ តែរហ័សរហួន និងកាន់តែរីករាយក្នុងការបើកបរ។

សមាសធាតុមេកានិចនៅខាងក្នុងម៉ាស៊ីនចំហេះ 2 លីត្រ 4 ស៊ីឡាំង ដែលបានបានដំឡើងសម្រាប់រថយន្ដ Ghibli Hybrid ត្រូវបានរចនាឡើងតាមរយៈកិច្ចការវិស្វកម្មស៊ីជំរៅនៅ Innovation Lab របស់ Maserati ក្នុងទីក្រុងម៉ូដេណា ដើម្បីទទួលបានកម្លាំងបង្វិលកាន់តែខ្លាំង និងអាចឲ្យទែរបូ (turbocharger) និង eBooster ផ្ដល់នូវថាមពលកាន់តែខ្លាំង។ ប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យអេឡិចត្រូនិករបស់ម៉ាស៊ីនក៏មានការផ្លាស់ ប្ដូរ ទាំងស្រុងផងដែរ ជាមួយនឹងនឹងការប្ដូរប្រើ ECU ជំនាន់ថ្មីរបស់ Bosch ។  ម៉ាស៊ីនគឺបានផលិត ឡើងនៅ ទីក្រុងទែរម៉ូលី (Termoli)។

ដោយសារថាមពេលចេញអតិបរមា 330 hp និងកម្លាំងបង្វិល 450 Nm ដែលផ្ដល់ចេញពីកម្លាំងចលករ​ត្រឹមតែ 2250 rpm ជាមួយនឹងតម្លៃរហូតដល់ 90% ចាប់តាំងពី 1750rpm ទិន្នន័យសមត្ថភាពបើកបររបស់ Levante Hybrid ថ្មី ដែលមានសម្រាប់តែរថយន្ដប្រភេទប៉ុងពីរ គឺគួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍ណាស់: ល្បឿន​អតិបរមា >240 km/h និងសំទុះពី 0 ទៅ 100 km/h ក្នុងថិរវេលា 6 វិនាទី។  ថាមពលចេញរបស់ Levante Hybrid គឺស្មើគ្នាទៅនឹងរថយន្ដប្រភេទម៉ាស៊ីនសាំង V6  និងល្អជាងប្រភេទម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូត។ វាមាន​សំទុះ​ខ្លាំងជាងប្រភេទម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតក្នុងកម្រិត 165 hp/l (ក៏ខ្ពស់ជាងប្រភេទម៉ាស៊ីនសាំងផងដែរ) ហើយ​ពិសេស​បំផុតនោះ វាបំភាយឧស្ម័ន CO2 ក្នុងកម្រិត 231-252 g/km ក្នុងវដ្ដ WLTP ក៏ដូចជា សន្សំសំចៃប្រេងបានជាង 18% ប្រៀបធៀបទៅនឹងប្រភេទម៉ាស៊ីន V6 កម្លាំង  350 hp ដោយរក្សាបាននូវសមត្ថភាពបើកបរក្នុង​កម្រិត​ដូចគ្នា។

សំឡេងរបស់ Maserati

Levante Hybrid គឺនៅតែជា “Maserati of SUVs” នៅក្នុងគ្រប់ចំណុចទាំងអស់ រាប់បញ្ចូលទាំង សំឡេងរបស់​ខ្លួន ដែលទោះបីជាប្រើប្រព័ន្ធម៉ាស៊ីនហៃប្រ៊ីតក៏ដោយ ក៏នៅតែឮគ្រហឹមប្លែកជាពិសេសរបស់រថយន្ដ​ម៉ូដែល Trident Brand ដដែល។ សំឡេងមានដោយពុំត្រូវការអំភ្លី គឺដោយគ្រាន់តែកែតម្រូវឌីណាមិចលំហូរ​នៃបំពង់ផ្សេង និងការរៀបចំឧបករណ៍រំញ័រ ដើម្បីទទួលបានសំឡេងជាពិសេសផ្ទាល់របស់ខ្លួន។ អ្នកដែល​នៅលើរថយន្ដហៃប្រ៊ីតរបស់ Maserati នៅតែអាចឮសំឡេងរណ្ដំពិសេសគ្មានពីររបស់ម៉ាស៊ីន Maserati។

Levante Hybrid: លក្ខណៈពិសេសនៃផ្នែកខាងក្រៅ និងខាងក្នុង

Levante Hybrid នឹងមានប្រើថ្នាំពាសលោហៈថ្មីពណ៌ខៀវបីស្រទាប់ដែលមានឈ្មោះថា Azzurro Astro។ ពណ៌នេះនឹងមានផ្ដល់ជូននៅក្នុងកម្មវិធី Maserati Fuoriserie។ លើសពីនេះទៅទៀត ប្រភេទពណ៌ Levante នឹងមានបន្ថែមសម្រាប់ប្រភេទហៃប្រ៊ីត Grigio Evoluzione ដែលមានរួចមកហើយសម្រាប់រថយន្ដ Ghibli Hybrid។ ផ្នែកខ្លះគឺមានពណ៌ខៀវបែបលោហៈកូបាល់ ដែលជាពណ៌ជ្រើសសម្រាប់កំណត់​រថយន្ត​ហៃប្រ៊ីត ដែល Maserati បានប្រើរួចមកហើយសម្រាប់សម្គាល់រថយន្ដ Ghibli Hybrid ។

នៅផ្នែកខាងក្រៅ ពណ៌ខៀវមាននៅលើរន្ធអ៊ែរនៅចំហៀងទាំងបី នៅលើថ្ពាមហ្វ្រាំង (តាមជម្រើស) និងរូបសញ្ញា  C-pillar។ ពណ៌ខៀវដូចគ្នានេះក៏មាននៅផ្នែកខាងក្នុងរថយន្ដផងដែរ ជាពិសេសនៅតាមថ្នេរ​ប៉ាក់​របស់កៅអី។ Levante Hybrid នឹងមានរំលេចទៅដោយរូបសញ្ញាថ្មីដ៏ប្រណិតរបស់ខ្លួនជាលើកដំបូង។ រូបសញ្ញារាងពងក្រពើនឹងមានការកែប្រែ រូបសញ្ញា C-pillar នឹងមាន Trident នៅលើវា សញ្ញាសំគាល់ GT នឹងត្រូវបានរំលេចឡើងនៅខាងលើរន្ធអ៊ែរចំហៀងទាំងបី ហើយនឹងមានអក្សរពីខាងក្រោយថ្មី។ នៅក្នុង​ផ្នែកខាងក្នុង រូបសញ្ញានៅប្រព័ន្ធទស្សនា និងស្ដាប់ក៏ត្រូវបានកែសម្រួលផងដែរ។

Levante Hybrid ចាប់ផ្ដើមថ្មីជាមួយនឹងរឹម GT របស់ខ្លួន

Levante Hybrid ចាប់ផ្ដើមជាមួយនឹងរឹម GT ថ្មី ដែលមានលក្ខណៈរចនាប័ទ្ម GranLusso ផ្នែកខាងក្រៅ រួមជាមួយនឹង  Sport Pack ដែលផ្ដល់ជូនទៅតាមជម្រើស។ វាមានក្រូមស្រោបនៅកាងមុខ និងប្រដឹសមុខ ដូចមានឃើញរួចមកហើយនៅលើប្រភេទ Granlusso  ហើយរូបសញ្ញា GT នឹងត្រូវបានរំលេចនៅខាងលើ​ស្លាប​ព្រិលអ៊ែរចំហៀងទាំងបី។ ផ្នែកខាងក្នុង GT សម្គាល់ទៅដោយ Standard Leather Grain A និង Black Piano Trim។ ស្បែកសត្វ និងរឹមពិសេសគ្រប់ប្រភេទរបស់ Levante នឹងមានផ្ដល់ជូនទៅតាមជម្រើស។

ម៉ូតរចនាបែប “Maserati of SUVs”

ទស្សនទានម៉ូតរចនា Levante រួមបញ្ចូលនូវខ្សែបន្ទាត់គូប៉េ (coupé) ជាមួយនឹងទំហំខាងក្នុង​សម្រាប់​មនុស្សប្រាំ និងប្រសិទ្ធភាពកម្លាំងខ្យល់ពិសេស។ “The Maserati of SUVs” តែងតែ ត្រូវបានមើលស្គាល់ពី​ចម្ងាយដោយសារប្រដឹសដ៏ប្រណិតលេចធ្លោរបស់ខ្លួន។ ជាមួយនឹង MY21 ផ្នែកខាងមុខត្រូវបានកែលម្អ​បំពាក់ប្រដឹសខាងមុខថ្មីជាមួយនឹងម៉ូតរចនារាងដូចសម។ ប្រដឹសខាងមុខនេះមានស្រោប​ក្រូមសម្រាប់​ប្រភេទរថយន្ដហៃប្រ៊ីត។

Levante Hybrid មានបំពាក់កញ្ចុំអំពូលភ្លើងខាងក្រោយមានម៉ូតរចនារាងកណ្ដៀវ (boomerang) ដោយយក​លំនាំតាមរថយន្ត Maserati ពីអតីតកាល និងបានបំពាក់រួចមកហើយសម្រាប់ប្រភេទ MY21 ដែលបាន​បង្ហាញឡើងវិញយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពនូវនិមិត្តរូបរបស់ Maserati SUV ។ ដើម្បីរំលេចនូវរាងកណ្ដៀវ (boomerang) កញ្ចុំអំពូលត្រូវបានផលិតឡើងដោយបបច្ចេកវិទ្យាពុម្ពចាក់ 3K ដ៏ទំនើប ដែលធ្វើឲ្យអំពូល​នីមួយៗមានឡង់ទីបីពណ៌: ពណ៌ខ្មៅនៅជុំវិញគែម ពណ៌ក្រហមនៅកណ្តាល និងពណ៌ថ្លានៅផ្នែកខាង​ក្រោម។ លក្ខណៈផ្នែកខាងក្រៅត្រូវបានសម្គាល់ទៅដោយស៊េរីក្រូមដ៏ស្រស់ស្អាតបញ្ចូលនៅផ្ទៃខាងមុខ បន្ទះខាងមុខ/ខាងក្រោយក្រូម កាងកន្ទុយត្រីខាងក្រោយពណ៌តួ ថ្ពាមហ្វ្រាំង ខៀវ កូបាល់ (តាមជម្រើស) និងយ៉ាន់កង់អាលុយមីនីញូម Zefiro ទំហំ 19 អ៊ិន្ឈ៍។

ផ្នែកខាងក្នុង 

ផ្នែកខាងក្នុងរួមមាន ស្គ្រីនធំទំហំ  8”4 មានរ៉េសូលូសិន និងក្រាហ្វិចខ្ពស់ ហើយពិសេសបំផុតនោះគឺរូបភាព​ដែលធ្វើឲ្យវាមើលទៅដូចជាស្រ្គីនកោងតែមួយផ្ទាំង ដោយមានរន្ធអ៊ែរកាត់ចូលទៅក្នុងវាអាចឲ្យមាន​អក្សររត់តាមទិសបញ្ឈរនៅលើអេក្រង់ទាំងមូល។

នៅផ្នែកខាងក្រោមនៃអេក្រង់ រូបសញ្ញាអក្សរ Maserati ត្រូវបានបង្កប់នៅក្នុងអេក្រង់ និងមានលក្ខណៈបី​វិមាត្រ។

បណ្ដុំឧបករណ៍ ដែលរួមបញ្ចូលកុងទ័ររង្វិលជុំម៉ាស៊ីន និងកុងទ័រល្បឿនដ៏ធំ (នៅតែប្រើជាលក្ខណៈទ្រនិច ប៉ុន្តែមានក្រាហ្វិកថ្មី) នៅផ្នែកម្ខាងនៃអេក្រង់ TFT ទំហំ 7 អ៊ិន្ឈ៍ មានរូបរាងទំនើបខាងបច្ចេកវិទ្យា។ រូបភាព​សម្រេចបានដោយការឆ្លាស់គ្នានៃពណ៌ខ្មៅរលោង និងស្រអាប់។ រង្វង់ជុំវិញដែលមានលេខគឺពណ៌ខ្មៅ​រលោង​ភ្លឺចាំង រីឯរង្វង់កណ្តាលដែលមានភ្លើងសញ្ញាគឺពណ៌ខ្មៅ។ រេសូលូសិន និងក្រាហ្វិករបស់អេក្រង់​នៅចន្លោះកុងទ័ររង្វិលជុំម៉ាស៊ីន និងកុងទ័រល្បឿនក៏ត្រូវបានកែលម្អថ្មីផងដែរ។ ពេលនេះ កុងទ័រទាំង​នេះ​ស្របទៅនឹងអេក្រង់កណ្តាលដ៏ធំ ដោយមានពណ៌មាសព័ទ្ធជុំវិញមើលទៅកាន់តែប្លែក និងប្រណិត។

Q4 Intelligent All-Wheel Drive

Maserati Hybrid ត្រូវបានបំពាក់ដោយស្ថាបត្យកម្មនៃប្រព័ន្ធ Q4 Intelligent All-Wheel Drive របស់ Maserati ដោយផ្អែកលើអំប្រីយ៉ាអេឡិចត្រូនិក ដែលបានដំឡើងនៅខាងក្នុងប្រអប់លេងភ្ជាប់ដោយកាឡេទៅ​ភ្លៅ​ខាងមុខ។ ប្រព័ន្ធនេះត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីផ្តល់នូវអត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់របស់រថយន្ដប៉ុងក្រោយបែប​ប្រពៃណីរបស់ Maserati សូម្បីតែនៅក្នុងស្ថានភាពផ្លូវរអិលក៏ដោយ។ ប្រព័ន្ធដំណើរការដោយការ​ផ្ទេរកម្លាំងអូសទៅកង់មុខតាមតម្រូវការ និងោដយមានការឆ្លើយតបភ្លាមៗ។

នៅក្នុងស្ថានភាពបើកបរធម្មតា Q4 ផ្តល់នូវកម្លាំងបង្វិល 100% ទៅកង់ក្រោយ។ លើផ្ទៃផ្លូវរអិល ឬក្នុង​ករណីបាត់បង់ការអូសនៅកង់ខាងក្រោយ (ការចាប់ផ្តើមលំនឹង ឬការបត់ផ្លូវកែងក្នុងល្បឿនលឿនខ្លាំង) ប្រព័ន្ធនេះមានប្រតិកម្មភ្លាមៗ ហើយផ្ទេរការអូសចាំបាច់ទៅកង់ខាងមុខ ផ្លាស់ប្តូរកម្លាំងបង្វិលខាងមុខ​/ខាងក្រោយដោយបំបែកពី 0 : 100% ទៅ 50:50% ក្នុងថិរវេលាត្រឹម 150 មិល្លីវិនាទី។

Q4 Intelligent All-Wheel-Drive ជាមួយនឹងការកំណត់កម្លាំងបង្វិលជុំគឺតែងតែមានភាពសកម្ម និងឆ្លើយតប​ភ្លាមៗចំពោះការប្រែប្រួលនៃលក្ខខណ្ឌបើកបរ។ ទោះបីជាការផ្លាស់ប្តូរនៃការបំបែកកម្លាំងបង្វិលជុំគឺ​មិនអាចមើលឃើញក៏ដោយ ក៏សកម្មភាពរបស់ប្រព័ន្ធអាចត្រូវបានត្រួតពិនិត្យក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែងនៅ​លើអេក្រង់ផងដែរ។

កម្មវិធីដ៏ស្មុគ្រស្មាញដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយវិស្វករ Maserati ផ្តល់នូវការត្រួតពិនិត្យក្នុងពេលវេលា​ជាក់ស្តែងនៃគម្លាតប៉ារ៉ាម៉ែត្រថាមពលរថយន្ត (ល្បឿនកង់ ចង្កូត និងមុំបង្វែរ ថាមពលចេញ ល្បឿន និង​សកម្មភាពហ្វ្រាំង) ក៏ដូចជាភាពកកិតរបស់កង់ និងរបៀបនៃការបើកបរ។

តាមរយៈការដំណើរការទិន្នន័យទាំងអស់នេះ ប្រព័ន្ធអាចបង្កើនភាពកកិតជាក់លាក់សម្រាប់កង់នីមួយៗ ដូច្នេះវាធានាបាននូវការគ្រប់គ្រងល្អបំផុតលើកម្លាំងបើកបររបស់រថយន្តដើម្បីសមស្របនឹងគ្រប់ស្ថានភាពផ្លូវនៅគ្រប់ពេល។ គោលបំណងគឺដើម្បីធានានូវភាពរីករាយក្នុងការបើកបរដោយមិនប៉ះពាល់ដល់សុវត្ថិភាព ឬសមត្ថភាពដ៏​អស្ចារ្យរបស់​រថយន្ដ។

ប៉ុងការពាររអិលស្វ័យប្រវត្តិមានកំណត់ (LSD)

Levante Hybrid ត្រូវបានបំពាក់ដោយ Limited-Slip Differential (LSD) នៅភ្លៅខាងក្រោយ។ ដោយដំឡើង​តាម​ស្តង់ដារ វាធានាបាននូវភាពកកិតល្អបំផុតរបស់កង់នៅក្នុងគ្រប់ស្ថានភាពនៃការបើកបរ។ មុខងារ​ចាក់សោ asymmetric ផ្តល់នូវការចាក់សោរ 25% នៅក្រោមថាមពល និង 35% នៅស្ថានភាពដោះសោ។

វ៉ិចទ័រកម្លាំងបង្វិល

មុខងារវ៉ិចទ័រកម្លាំងបង្វិលជុំដែលត្រូវបានអភិវឌ្ឍបន្ថែមសម្រាប់ Levante បង្កើនលក្ខណៈស្ព័ររបស់រថយន្ត SUV និងភាពរីករាយក្នុងការបើកបរដោយភ្ជាប់ជាមួយ LSD និង Q4 Intelligent All-Wheel-Drive ។ នៅពេល​បត់ផ្លូវកែង ប្រព័ន្ធធ្វើការចែកចាយកម្លាំងបង្វិលបន្ថែមទៀតទៅកាន់កង់នៅខាងក្រៅដោយប្រើកម្លាំង​ហ្វ្រាំង​បន្តិចទៅកង់នៅខាងក្នុង។

សាក់ស៊ី

Levante បានផលិតឡើងក្នុងគោលបំណងផ្ដល់រថយន្ដដែលមានលក្ខណៈអាចបើកបរបានគ្រប់ស្ថានភាព​ផ្លូវ រួមជាមួយនឹងសមត្ថភាពបើកបរនៅលើផ្លូវដែលសក្តិសមជារថយន្ត Maserati ។ តួរបស់ Levante ត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីធានាបាននូវភាពរឹងពិសេស ទីប្រជុំទម្ងន់ទាបបំផុត និងរបាយទម្ងន់ខាងមុខ/​ខាងក្រោយ 50:50 ដ៏ល្អ ខណៈពេលដែលរក្សាទម្ងន់ស្រាល។ Levante គឺជារថយន្តប្រភេទ SUV ពិតប្រាកដនៃរថយន្តស្ព័រ Maserati ប្រពៃណី ដោយមានការយកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំងទៅលើធាតុនានា​ដើម្បី​បង្កើនសមត្ថភាពរថយន្ដ ។

សាក់ស៊ីនេះប្រើប្រាស់នូវសារធាតុទម្ងន់ស្រាល សម្រាប់គោលបំណងពីរគឺការ​កាត់បន្ថយទម្ងន់ និងសុវត្ថិភាពអតិបរមាសម្រាប់អ្នកបើកបរ និងអ្នកដំណើរ។ ផ្នែកខាងមុខនៃសាក់ស៊ី​មានតួអាលុយមីញ៉ូម ជាមួយនឹងការពង្រឹងដែលជួយផ្តល់នូវភាពរឹងម៉ាំគ្រប់ចំណុច ខណៈដែលផ្នែកខាង​ក្រោយត្រូវបានផលិតពីដែករមូរធ្ងន់ជាងមុន ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនៃកម្លាំង និងរបាយទម្ងន់។ ទ្វារ កាបូ និងឃ្លប់គឺផលិតពីអាលុយមីញ៉ូមស្រាលបំផុត។ រថយន្តនេះក៏មានសមាសធាតុម៉ាញេស្យូម (តាប្លូ) ផង​ដែរ។

កុងភីគូរ៉ាស្យុងប្រព័ន្ធបូម

ស៊ុមបូម ស្លាបប្រចៀវ ដែកទាមស្នូល ប៉ម និងបង្ខាំដំណាប់ទាំងអស់គឺផលិតពីសំលោហៈ​អាលុយមីញ៉ូម​ស្រាល។ ម៉ូដែលនេះរក្សានូវកុងភីគូរ៉ាស្យុងប្រព័ន្ធបូមខ្យល់របស់ Ghibli ប៉ុន្តែជាមួយនឹងការកែប្រែសំខាន់ៗ​មួយ​ចំនួនដែលសមស្របទៅនឹងរថយន្ត SUV៖ ការធ្វើដំណើរកាន់តែច្រើនសម្រាប់ការបើកបរ off-road ការក្រិតតាមខ្នាតរឺស័រថ្មីដើម្បីដោះស្រាយជាមួយនឹងផ្លូវលំបាក និងការគ្រប់គ្រងកាន់ខ្លាំងទៅលើ​បម្រែ​បម្រួលនៃផ្លូវខ្នងអណ្ដើក និងដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងការកំណត់កម្ពស់បើកបរខុសៗគ្នា។

ប្រព័ន្ធបូមខ្យល់​មាន​ធាតុផ្សំ និងខ្នាតធរណីមាត្រដូចគ្នាជាមួយនឹងម៉ូដែល Levante ផ្សេងទៀតដែរ ។  ស៊ុមបូម ស្លាបប្រចៀវ ដែកទាមស្នូល ប៉ម និងបង្ខាំដំណាប់ទាំងអស់ត្រូវបានផលិតឡើងពីអាលុយមីញ៉ូមស្រាល ដោយប្រើ​បច្ចេកវិទ្យាស្មិតដែលធានាបាននូវភាពរឹងម៉ាំជាងមុន ដោយមិនមានការបង្កើនទម្ងន់។ ជាការពិត ស្រប​តាមប្រពៃណីសម្រាប់រថយន្តប្រណាំងរបស់ Maserati។  Levante មានប្រព័ន្ធបូមផ្នែកខាងមុខដែលមាន​ស្លាបប្រចៀវភ្លោះ និងបច្ចេកវិទ្យាទំនើបបំផុតសម្រាប់ការគ្រប់គ្រង និងការបត់បែនបានល្អប្រសើរ និង​សុក្រិត។ ប្រព័ន្ធបូមត្រូវបានបញ្ចូលភ្ជាប់ទៅក្នុងសាក់ស៊ីរថយន្ត។

ស្ថាបត្យកម្មនៃប្រព័ន្ធស្លាបប្រចៀ​វភ្លោះផ្តល់នូវការបត់ចង្កូតបានផ្ទាល់ និងសុក្រិត។ ប្រព័ន្ធបូមខាងក្រោយ​ពហុតំណត្រូវបានជ្រើសរើស ដើម្បីធានាបាននូវផាសុកភាព និងសមត្ថភាពរថយន្ដក្នុងការបើកបរបាន​ល្អ។ ដើម្បីកាត់បន្ថយទម្ងន់ តំណភ្ជាប់ចំនួន 4 គឺផលិតពីអាលុយមីញ៉ូម និងមួយនៅក្នុងអាលុយមីញ៉ូម​ស្មិត។

ទាំងប្រព័ន្ធបូមខាងមុខ និងខាងក្រោយ មានរបារទប់ការក្រឡាប់ ដែលមានប្រហោងនៅខាងមុខដើម្បី​កាត់បន្ថយទម្ងន់ថែមទៀត។ បង្ខាំដំណាប់ភ្ជាប់ផ្នែកខាងក្រោយនៃស៊ុមបូមទៅផ្នែកខាងក្រោមតួរថយន្ដ ដើម្បីបង្កើនភាពរឹងមាំ។

ប្រព័ន្ធបូមខ្យល់

ដូចម៉ូដែល Levante ផ្សេងទៀត Hybrid ត្រូវបានបំពាក់តាមស្តង់ដារទៅដោយប្រព័ន្ធបូមខ្យល់ដ៏ទំនើប។ ប្រព័ន្ធខ្យល់បិទជិតនេះមានរឺស័រខ្យល់ដាច់ពីគ្នាចំនួន 4 ដែលនីមួយៗមានសេនស័រចាប់កម្រិត ប្រអប់ស្តុក 2 ដែលត្រូវបានតំឡើងនៅលើលំយោលនៃប្រព័ន្ធបូមខាងក្រោយ ប្រព័ន្ធបណ្ណែនមានសន្ទះបិទបើក និង ECU ដែលរួមបញ្ចូលនៅក្នុងប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យបូប Skyhook។ ក្រៅពីអត្ថប្រយោជន៍ជាក់ស្តែងដូចជាការ​បើកបរ ផាសុកភាព និងសុវត្ថិភាពសកម្មកាន់តែប្រសើរនោះ ប្រព័ន្ធបូមខ្យល់ជួយសន្សំសំចៃប្រេង និងកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័ន CO2 ព្រោះវាជួយកាត់បន្ថយកម្លាំងប្រឹងរបស់រថយន្តនៅពេលបើកបរ កាត់បន្ថយការអូសក្នុងល្បឿនមធ្យម និងខ្ពស់។

លំនឹង និងកម្លាំងប្រឹងរបស់រថយន្តត្រូវបានកែលម្អបន្ថែមទៀតដោយមានទីប្រជុំទម្ងន់ទាប និងការថយចុះ​នៃការផ្ទេរបន្ទុកដោយសារតែលំនឹងពិសេស សូម្បីតែក្នុងល្បឿនខ្ពស់បំផុតក៏ដោយ។ ប្រព័ន្ធបូមខ្យល់មាន​លក្ខណៈពិសេសសម្រាប់ការបើកបរះប្រាំមួយកម្រិតផ្សេងគ្នា (រួមទាំងធម្មតា និងសំចត)។

អ្នកបើកបរអាចផ្លាស់ប្តូរកម្ពស់បើកបរដោយដៃតាមរយៈកុងតាក់រ៉កនៅក្បែរដែរ ឬដោយជ្រើសរើសរបៀប​បើកបរ​ផ្សេងៗគ្នានៅលើកុងសូលកណ្តាល។ បំរែបំរួលកម្ពស់ពីទីតាំងទាបបំផុតទៅខ្ពស់បំផុតគឺ 75 មីលីម៉ែត្រ - រហូតដល់ 85 មីលីម៉ែត្រជាមួយនឹងកម្ពស់សំចត។ នៅពេលដែលរថយន្តឈប់ កម្ពស់របស់​វាត្រូវបានបន្ទាប 45 mm មានន័យថា 10 mm ច្រើនជាងនៅក្នុងម៉ូត Aero 2 ដើម្បីសម្រួលដល់អ្នកបើកបរ និងអ្នកដំណើរពេលចូល និងចេញពីរថយន្ត។ បូមត្រឡប់មកស្ថានភាពបើកបរធម្មតាវិញនៅពេលមាន​ល្បឿន 24 គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោង។

កម្ពស់នៃការបើកបរប្រែប្រួលឆ្លើយតបទៅតាមល្បឿន ដើម្បីបង្កើនសុវត្ថិភាព និងការគ្រប់គ្រងរថយន្ដ។ ដោយសារប្រព័ន្ធផែនទីឆ្លាតវៃ ប្រព័ន្ធបូមនឹងបន្ទាបរថយន្តដោយស្វ័យប្រវត្តិក្នុងល្បឿនលឿន ហើយ​បើកដំណើរការកម្ពស់ខ្ពស់ (ម៉ូត Off Road) ក្រោមល្បឿនកំណត់ជាមុន ដែលជាធម្មតាសម្រាប់ការបើកបរ off-road។

សមត្ថភាពសម្របទៅនឹងគ្រប់ស្ថានភាពផ្លូវ

ម៉ូតបើកបរត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីធ្វើឱ្យ Levante កាន់តែងាយស្រួល និងគួរឱ្យរំភើបក្នុងការបើកបរ។ ម៉ូតធម្មតាត្រូវបានដំណើរការដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលដែលរថយន្តត្រូវបានចាប់ផ្តើមបញ្ឆេះ ខណៈពេលដែលម៉ូត Sport និង Off Road – និង Corsa នៅលើ Trofeo trim – គឺជាម៉ូតបើកបរ​ដែលបង្ហាញ​ពី​លក្ខណៈទ្វេររបស់ Levante ល្អបំផុត តាមរយៈការផ្លាស់ប្តូរវាពី GT បែបស្ព័រប្រកបដោយថាមពលទៅជា​រថយន្តដែលមានមុខងារ និងផាសុកភាពខ្ពស់សម្រាប់គ្រប់ស្ថានភាពផ្លូវ ដោយគ្រាន់តែចុចប៊ូតុងមួយ​ប៉ុណ្ណោះ។

អ្នកបើកបរអាចបិទកម្មវិធី Maserati Stability Program (MSP) ទាំងស្រុង និងកែតម្រូវកម្ពស់បើកបររបស់​រថយន្ត ដោយប្រើកុងតាក់ប្រព័ន្ធបូមខ្យល់ដែលស្ថិតនៅខាងលើប៊ូតុងភ្លើងគ្រោះថ្នាក់។ ការបំបែកកម្លាំង​បង្វិលជុំខាងមុខ/ខាងក្រោយគឺដូចគ្នាបេះបិទនៅក្នុងគ្រប់ម៉ូតបើកបរទាំងអស់៖ 0:100 ដែលប្រព័ន្ធអាច​កែប្រែរហូតដល់ 50:50 ក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែ 150 មិល្លីវិនាទីប៉ុណ្ណោះ។

នៅក្នុងម៉ូត Normal អ្នកបើកបរអាចជ្រើសរើសរវាងការកំណត់បូមពីរផ្សេងគ្នា៖ Normal ឬ Aero 1(-20mm)។ ការកំណត់បូមគឺជាលក្ខណៈពិសេសដែលបង្ហាញបានល្អបំផុតនូវការប្ដូររវាងលក្ខណៈរថយន្ដស្ព័រ និង​ផាសុកភាព។

នៅពេលដែលម៉ូត Sport ត្រូវបានជ្រើសរើស អ្នកបើកបរអាចរក្សាកម្ពស់បើកបរជាមូលដ្ឋាន ឬបន្ថយ​រថយន្តទៅកម្ពស់ Aero 1។ ក្នុងម៉ូតនេះ MSP ផ្តល់នូវការកំណត់បូបប្រភេទស្ព័រជាក់លាក់មួយ ហើយកម្លាំង​បង្វិលជុំគឺមានភាពសកម្មឡើង។

នៅពេលដែលអ្នកបើកបរចុចប៊ូតុងប្រព័ន្ធ Skyhook ថ្មី ភាពរឹងនៃប្រព័ន្ធបូមត្រូវបានបង្កើន ហើយការ​បើកបរ​នឹងប្តូរទៅ Aero 1។ អ្នកបើកបរក៏អាចប្តូរកម្ពស់បើកបររបស់រថយន្តពី Aero 1 ទៅ Normal ដោយមិន​ចាំបាច់ចាកចេញពីទម្រង់ Sport ឬបាត់បង់ការកំណត់បែបស្ព័រនៃប្រព័ន្ធបូម Skyhook ទេ។

ម៉ូត Off Road អាចត្រូវបានជ្រើសរើសដោយចុចប៊ូតុងដែលបានផ្តល់ ឬប្រើកុងតាក់រ៉កដែលបានដំឡើង។ កម្ពស់បើកបររបស់រថយន្តត្រូវបានបង្កើន 25 មីលីម៉ែត្រ ហើយការឆ្លើយតបរបស់ប្រព័ន្ធ Skyhook ត្រូវបាន​កែប្រែ។ កម្ពស់បើកបររបស់រថយន្តក៏អាចត្រូវបានបង្កើន 15 មីលីម៉ែត្របន្ថែមទៀត (Off Road 2) ដល់​ប្រហែល 40 មីលីម៉ែត្រពីលើការកំណត់មូលដ្ឋាន ឬមិនតិចជាង 247 មីលីម៉ែត្រ។

ប្រព័ន្ធសំឡេង

ប្រព័ន្ធអូឌីយ៉ូឧបករណ៍បំពងសំឡេង 8 កម្លាំង 180 W គឺជាស្តង់ដារសម្រាប់ Levante Hybrid ។ ប្រព័ន្ធ​សំឡេង​ជុំវិញ Harman Kardon Premium និង Bowers & Wilkins Premium មានផ្ដល់ជូនតាមជម្រើស។

ប្រព័ន្ធសំឡេង Harman Kardon Premium ជាមួយឧបករណ៍បំពងសម្លេង 14 និងអំភ្លី 900 W។ កម្លាំងវ៉ាត់​បន្ថែមធៀបនឹងប្រព័ន្ធស្ដង់ដារ លំនាំក្រឡាចត្រង្គពណ៌ខ្មៅនៅលើទ្វារដែលមានស្លាកសញ្ញា Harman Kardon និងអំភ្លីបណ្ដាញ 12 រួមជាមួយនឹងឧបករណ៍បំពងសំឡេងដែលសមត្ថភាពខ្ពស់ គឺជាប្រព័ន្ធដ៏ល្អ​បំផុតក្នុងការរក្សាតុល្យភាពរវាងភាពច្បាស់នៃសំឡេង និងសមត្ថភាព។

ប្រព័ន្ធសំឡេងជុំវិញ Bowers & Wilkins Ultra-Premium សម្រាប់អ្នកដែលត្រូវការឧបករណ៍ Hi-Fi ល្អបំផុត។ Maserati ផ្តល់ជូននូវប្រព័ន្ធសំឡេងជុំវិញ Bowers & Wilkins Premium ជាមួយនឹងឧបករណ៍​បំពងសំឡេង​ចំនួន 17 អំភ្លី 1,280 W និង QuantumLogic™ Surround ដែលបានកំណត់យ៉ាងល្អឥតខ្ចោះ។

ប្រព័ន្ធសំឡេង​ជុំវិញ Bowers & Wilkins Premium មានស្នូល Kevlar 100 mm និង tweeters 25 mm ចំនួនបី ដែលមួយនៅចំកណ្តាលតាប្លូ និងពីរនៅចំពីខាងលើ។ ទ្វារខាងមុខមាន woofer 165 mm និង​ស្នូល​ឧបករណ៍បំពងសំឡេងមធ្យម Kevlar 100 mm រីឯទ្វារខាងក្រោយនីមួយៗមាន woofer Kevlar 165 mm និង tweeter 25 mm។ ធ្នើរខាងក្រោយមាន Kevlar 100 mm មធ្យមចំនួនពីរ និង subwoofer 315x200 mm។

ប្រព័ន្ធនេះរួមបញ្ចូលមុខងារ Clari-Fi ជាស្តង់ដារ ដែលវិភាគហ្វាលអូឌីយ៉ូឌីជីថលដូចជាហ្វាល MP3 ក្នុងពេលជាក់ស្តែង និងកែតម្រូវរាល់បញ្ហានានាដែលមាន។ Clari-Fi ដំណើរការដោយស្វ័យប្រវត្តិ​ដោយ​មិនចាំបាច់មានការកំណត់ជាក់លាក់ទេ តាមរយៈការកែប្រែវិធីដែលសំឡេងត្រូវបានដំណើរការក្នុងការ​ឆ្លើយតប​ទៅនឹងគុណភាពនៃស៊ីញ៉ាល់ពីប្រភពនីមួយៗ។

ADAS: សុវត្ថិភាពកាន់តែខ្ពស់ជាមួយនឹង Active Driving Assist

ទោះបីជា ADAS គឺជាទ្រព្យសម្បត្តិដ៏មានតម្លៃក្នុងការធានាបាននូវការបើកបរប្រកបដោយសុវត្ថិភាពជាង​ក៏ដោយ Maserati ក៏នៅតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវគុណតម្លៃស្នូលរបស់ខ្លួនក្នុងនាមជាអ្នកផលិតរថយន្តទេសចរណ៍​ដ៏ធំសម្បើមដែលមានសក្ដានុពលពិសេសមានសមត្ថភាពផ្តល់នូវបទពិសោធន៍បើកបរដែលមិនអាច​ប្រៀប​ផ្ទឹមបាន។

Active Driving Assist គឺជាការវិវត្តនៃ Highway Assist ដែលបានប្រើប្រាស់ជាមួយនឹង MY18។ មុខងារ "hands-on" (អ្នកបើកបរតម្រូវឱ្យរក្សាការគ្រប់គ្រងរថយន្តគ្រប់ពេលវេលា) វាត្រូវបានបម្រុងទុកសម្រា​ប់ប្រើ​ប្រាស់​នៅលើផ្លូវគ្រប់ប្រភេទ ដរាបណាវាស្ថិតក្នុងស្ថានភាពល្អ។

ខណៈពេលដែលប្រភេទមុនៗអាចប្រើបានតែនៅលើផ្លូវហាយវេប៉ុណ្ណោះ សព្វថ្ងៃនេះវាមាននៅលើផ្លូវ​ដែលត្រូវមានការថែទាំយ៉ាងល្អ ក្នុងល្បឿនរហូតដល់ 145 គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោងដោយមានត្រូវ​បានបើក​មុខងារ Adaptive Cruise Control៖ វាជួយកាត់បន្ថយភាពល្ហិតល្ហៃរបស់អ្នកបើកបរ ហើយជាលទ្ធផល​បង្កើន​សុវត្ថិភាព ដោយអនុញ្ញាតឱ្យរថយន្តរក្សាខ្លួនវានៅលើផ្លូវ និងសម្រួលល្បឿនដែលបានជ្រើសរើសជាមុន​ដោយស្វ័យប្រវត្តិទាំងស្រុង។

ប្រព័ន្ធនេះប្រើរ៉ាដា និងកាមេរ៉ាមើលទៅមុខ ហើយធ្វើការជាមួយ EPS ដើម្បីគ្រប់គ្រងទិសដៅរបស់រថយន្ត។ កាមេរ៉ាពហុមុខងារចាប់សញ្ញាសម្គាល់ផ្លូវ ហើយគណនាចម្ងាយ និងល្បឿនទៅមុខរបស់រថយន្ដ។ Highway Assist រួមមានវិទ្យុទាក់ទងដែលផ្តល់ព័ត៌មានអំពីផ្លូវ និងប្រព័ន្ធចាប់សញ្ញា 'hands on wheel' ។ អ្នកបើកបរអាចបញ្ជាពីលើប្រព័ន្ធនេះបានគ្រប់ពេល ។

ប្រព័ន្ធស្ដាប់ និងទស្សនាជំនាន់ថ្មី

Levante Hybrid ត្រូវបានបំពាក់ដោយប្រព័ន្ធស្ដាប់ និងទស្សនាជំនាន់ចុងក្រោយ MIA (Maserati Intelligent Assistant) ។ ចំណុចស្នូលនៃ MIA គឺប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ Android Automotive ដ៏មានអានុភាព ដែលផ្តល់នូវ​បទពិសោធន៍ថ្មីស្រឡាងដល់អ្នកប្រើប្រាស់ ប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត និងប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់ ដោយអាច​ធ្វើការកំណត់ផ្ទាល់ខ្លួនបានទាំងស្រុងទៅតាមចំណូលចិត្តរបស់អ្នកបើកបរ។

ជានិច្ចកាលភ្ជាប់ជាមួយ Maserati Connect

Levante Hybrid ត្រូវបានភ្ជាប់ដោយកម្មវិធី Maserati Connect ថ្មី។ ការមាន Maserati ភ្ជាប់គ្រប់ពេល អាចជួយក្នុងការតាមដានសុខភាពរបស់រថយន្ត ហើយ Maserati Connect នឹងជូនដំណឹងដល់អ្នកបើកបរ​នៅ​ពេល​ដែលត្រូវការសេវាកម្មថែទាំ ដែលធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវបទពិសោធន៍ថែទាំអតិថិជន។

Maserati Connect ក៏បង្កើនសុវត្ថិភាព និងសន្ដិសុខផងដែរ ដោយមានជំនួយក្នុងគ្រាមានអាសន្ន និងក្នុង​ករណីមានចោរលួចរថយន្ត។ ជាមួយនឹងស្មាតហ្វូន ឬ Smartwatch អ្នកបើកបរអាចរក្សាទំនាក់ទំនងជាមួយ Maserati របស់ពួកគេបានជានិច្ច តាមរយៈ Maserati Connect App ។ ទំនាក់ទំនងនេះក៏អាច​ធ្វើពីផ្ទះ​បានតាមរយៈជំនួយការអនឡាញផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ (Amazon Alexa & Google Assist)។

Maserati Connect អនុញ្ញាតឱ្យប្រើប្រាស់សេវាកម្ម Amazon Alexa នៅលើរថយន្ដ និងការបង្កើត Wi-fi Hotspot នៅក្នុង Maserati ។ ដោយសារប្រព័ន្ធបង្ហាញផ្លូវដែលបានតភ្ជាប់ និងរួមបញ្ចូលគ្នា អ្នកបើកបរតែងតែមានព័ត៌មានចរាចរណ៍​ថ្មីបំផុតក្នុងពេលជាក់ស្តែង ក៏ដូចជាផែនទីដែលបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជាបន្តបន្ទាប់។

 


លក្ខណៈបច្ចេកទេស

Levante Hybrid

ម៉ាស៊ីន

ប្លង់

L4 ហៃប្រ៊ីតតិចជាមួយនឹង eBooster និង 48V BSG

បំលាស់ទី (cc)

1995

ទំហំស៊ីឡាំង x ស្រូក (mm)

84 x 90

អនុបាតបណ្ណែន

9.5:1

ថាមពលអតិបរមា (hp @ rpm)

330 @ 5750

កម្លាំងបង្វិលអតិបរមា (Nm @ rpm)

450 @ 2250

ប្រព័ន្ធបាញ់ប្រេង

បាញ់ប្រេងផ្ទាល់ GDI

សម្ពាធបាញប្រេង (bar)

200

អាំងឌុចស្យុង

1 ទែរបូម៉ូណូរមូរ
1 eBooster 48 V

វិឡឺប្រេកាំង

ដែកថែប

ប្រេងរំអិល

ស្នប់ប្រេងបំលាស់ទីផ្សេងគ្នា

ប្រព័ន្ធកំណត់ពេល

ខ្នើយជើងចាបពីលើច្រវាក់ឡាកាម 1 ជាមួយនឹង Multiair

សមត្ថភាព

សំទុះ 0-100 km/h (s)

6.0

ល្បឿនអតិបរមា

>240

ចម្ងាយជាន់ហ្វ្រាំងពី 100 ទៅ 0 km/h (m)

36

ការស៊ីប្រេង និងការបំភាយឧស្ម័ន CO

វដ្ដបន្សំ WLTP (l/100 km)

TBC *រង់ចាំការបញ្ជាក់ថ្មី

វដ្ដបន្សំ WLTP (g/km)

231-252

ប្រព័ន្ធលេខ

ប្រអប់លេខ

ប្រព័ន្ធលេខស្វ័យប្រវត្តិប្រាំបីល្បឿន ZF

អនុបាតស្ពឺប្រអប់លេខ

ទី 1 5; ទី 2: 3.2; ទី 3: 2.14; ទី 4: 1.72; ទី 5: 1.31; ទី 6: 1.00; ទី 7: 0.82; ទី 8: 0.64; ថយក្រោយ: 3.46; ចុងក្រោយ: 3.27

ប្រព័ន្ធលេខ

ប៉ុងពីរជាមួយនឹងប៉ុងការពាររអិលមេកានិចស្វ័យប្រវត្តិនៅកង់ក្រោយ

បូម

ខាងមុខ

ស្លាបប្រចៀវភ្លោះ មានរបារការពារក្រឡាប់

ខាងក្រោយ

របារការពារក្រឡាប់ពហុតំណ

ហ្វ្រាំង

ខាងមុខ

ថាស 345x32 mm, ថ្គាមហ្រ្វាំង 2-ពីស្តុង

ខាងក្រោយ

ថាស 330x22 mm, ថ្គាមហ្វ្រាំង 1-ពីស្តុង

វិមាត្រ និងទម្ងន់

សំបកកង់ខាងមុខ/ខាងក្រោយ

265/50 R19

L x D x H (mm)

5005 x 1981 x 1693

គម្លាតរវាងកង់មុខ និងកង់ក្រោយ (mm)

3004

គម្លាតរវាងកង់សងខាងខាងមុខ/ខាងក្រោយ (mm)

1631 / 1662

សមត្ថភាពផ្ទុកទម្ងន់ (l)

580

ចំណុះធុងសាំង (l)

80

ទម្ងន់ស្ដង់ដារ (kg)

2090

 

Comments